Fredagsmys

Just nu sitter vi och äter kvällsmat... köpte "Tigers blåbärs yoghurt" och skulle testa om det gick hem...  och barnen bara ÄLSKADE den!!! Så nu har Ciara i alla fall fått i sig två skålar yoghurt, alltid något :-)

Eftersom Magnus e på hockey så ska jag och barnen ha fredagsmys alldeles själva.... super mysigt!
Vi ska se på film, äta salta skruvar, choklad och dricka päron MER ;-)


Sen hoppas jag att barnen somnar i bra tid, för då ska jag se på film alldeles SJÄLV... och då blir det denna

Den bästa filmen någonsin!!! Såååå sorglig, kommer att gråta floder, men jag kan behöva gråta och "rensa" lite... Har sett den hur många gånger som helst, men jag får verkligen inte nog av den! Och nu var det jätte länge sen jag såg den sist, så det är verkligen på tiden!

Nu ska vi mysa ner oss i soffan under några filtar och gotta oss ;-). Och naturligtvis hoppas på en kräkfri kväll/natt...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt ni ska ha :-) Den har ja inte sett då måste ja alltså se den :-)

2010-02-12 @ 19:22:46
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0