En kalas dag!

Ja, för fem år sen låg jag på BB och var nära att förblöda. Tappade 3 liter blod, blev akut nersövd och opererad... men tack och lov sitter jag här idag :-D
Har verkligen haft en kanon dag!!!
Började med frukost på säng...

Casper fick en massa presenter och var sååå glad! Ciara och Cilia fick så klart lite paket dom med ;-), Ciara sitter och läser sin "Nyfiken bok" hehe

Sen gick vi ner och lekte med de nya leksakerna.
Efter en stund kom Emma och Victor, dom tog med Casper och Ciara på en skoterutflykt! Mycket populärt kan jag lova :-D.
När dom kom tillbaka blev det mat, sen gjorde jag och Casper pannkanstårta...


På eftermiddagen kom farmor, mormor, morfar, Emma och Victor in på kalas. Tre tårtor blev det, farmor och mormor hade oxå med sig var sin hehe...


Pannkakstårtan var verkligen populär kan jag lova... tror Casper åt upp halva själv hahaha... Ciara var mest trött, och ville klä ut sig till riddare med Caspers nya maskeradkläder ;-)


En till som älskade pannkanstårtan var....

Cilia :-D. Hon hade tårta överallt tillslut hehe.

Ja, idag har vi verkligen haft en SUPERDAG!!! Inget gnäll, bara snälla glada barn :-D . Helt underbart!!! Tänk om varje dag kunde va så här!!! Får ha mer kalas med andra ord ;-)

Alla tre somnade direkt när Magnus la dem... det är jobbigt att ha kalas ;-)
Nu när lugnet har lagt sig har jag tagit plats i soffan under filten... här blir jag nog resten av kvällen....

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Vilken toppendag ni verkar ha haft.Alla barnen friska och glada också. Kram moster Tutti

2010-02-14 @ 21:38:06
Postat av: Systeryster=)

Åååå jag vet en kille som verkligen hade velat vara med!! Men vi får ta fjällen i stället=) Kram kram kram!!!

2010-02-15 @ 08:32:22
URL: http://indralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0