*PIIIP* oxå vilken dag...

Jag blir, på riktigt, TOKIG på ungar som inte lyssnar!!!
Alltså idag tror jag vi har bråkat sen vi klev ur sängen i morse! FATTAR INTE vad det är för fel!!!! Tänk om dom på riktigt har FEL på öronen! Nåt måste det i alla fall vara!
Dagen började med att när jag kom ner, hade Casper och Ciara VRÄKT i sig en massa gammalt godis som dom hittat! Dom brukar inte få gå ner själva på morgonen för dom hittar alltid på nåt djävulskap, och ja, mycket riktigt så idag oxå.
Tänk att man ska behöva låsa in barnen för att dom ska låta bli saker!!!!

Sen efter en massa annat tjafs åkte Casper upp på rummet, Ciara smet med och lyckades riva hela sin höga byrå över sig! En massa krossat klas som resultat. Skickade ner barnen igen och drog med mig dammsugaren upp röjde undan glaset.

När jag kommer ner igen står alla tre i badrummet, det är vatten ÖVERALLT!!! Hela spegeln, hyllan, golvet ja, ÖVERALLT!!! Alltså JAG BLIR TOKIG!!!! Så det var bara att ta reda på det oxå.

När jag kom ut från badrummet låg Casper och Ciara i soffan på mage och hade nåt under sig "Åh nej, tänkte jag bara... vad har dom nu då..." Jo då, mycket riktigt. Dom hade hittat de nya muffinsformarna som jag köpte i Mora, tänkte baka Cup Cakes och  ta med mig till jobbet på tisdag, och slitit upp paketet och knölat ihop formarna!!!

Så här lär vi väl hålla på idag antar jag! Och Magnus kommer inte hem förren åtta ikväll tror jag!!!

FATTAR NI ATT JAG HÅLLER PÅ ATT BLI GALEN PÅ RIKTIGT!!!!

Casper åkte ut och Ciara åkte upp. Nu har dom fått komma in och ner, så nu har dom gått upp självmant och leker tillsammans.

Bara väntar på nästa brak, eller duns, eller kras... *SUCK*!!!!!!!!

Ha dé!

//Häxan surtant

Kommentarer
Postat av: Micke Larsson

Jisses vilken dag!!!!!!! förstår om man kan tappa humöret ibland. Är hemma jag med med dom 3 små liven, men har haft en hyfsad dag hittills. Tur det för jag har åkt på nackspärr =(. Det låter dock inte som om jag skulle vilja byta ändå hehe....

2010-08-29 @ 12:50:02
URL: http://katinac.blogg.se/
Postat av: Karro

asgarv Förlåt, men jag skrattar och känner så jävla mycket igen mej.Precis så är det här med. Skönt att höra att man inte är ensam... O muffinsformarna känner jag igen.. Hade oxå massor av fina mysiga formar en gång i tiden ända tills mina ligister fick tag på dem och gjorde sopor av dem...:-(

Kramar i massor till dej

2010-08-29 @ 22:17:15
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: solan

Hahaha härligt med barn...

Lite synd om dej är det väl men jag kan inte låta bli att skratta.....

Har en del liknande minnen från ulf å Tords barndom,mest Tord då förståss.Han handlade å tänkte sen.Mamma de bara blev så var hans ständiga svar.

KRAAAM.

2010-08-29 @ 23:01:53
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0