Gömma tv-dosa

Idag har det varit en riktig slö-dag. Vi har inte gjort nåt alls känns det som, bara varit. Jo i och för sig, Magnus lagade hemmagjorda hamburgare (SUUUPER GODA), vi har hämtat en ny "bränntunna" och eldat en massa skräp, Magnus har klippt gräs och jag har torktumlat (det finns en funktion på den som tar bort hundhår!!!) ALLA kläder som låg på golvet i vårt sovrum, var tvungen att göra det innan jag kan tvätta dom... såg mest ut som pälskläder om ni undrar!!!
Så ja, lite har vi väl gjort...
Sen lyckades Ciara klämma Cilias lillfinger i toadörren... Inte roligt... men hon kunde röra på det så det var nog ingen fara, får kika på det i morgon.

När barnen hade somnat kunde vi inte hitta tv-dosan! Vi letade i nästan en timme! ÖVERALLT!!! Jag letade till och med i kylskåpet och i bilarna, gick ett varv runt huset i spöregn... men INGENSTANS!!! Magnus var upp och kikade på barnens rum och jag i vårt sovrum... ingen dosa... Sen var jag ju bara tvungen att gå upp och kika på barnens rum jag med... gick ett varv men såg ingen dosa... men när jag skulle gå ut såg jag, under Caspers säng, en svart skokartong som han lekte med i morse. Jag tänkte att jag kan ju lika gärna titta där och *TA DA* där låg den!!! Tänk om jag inte sett att han lekte med den i morse, då hade jag aldrig letat där!
Ja ja, nog med i-lands problem nu...

Nu blir det snart sängen. Är trött-ab...
I morgon måste jag ner på jobbet en sväng och sen kanske det blir ett studiebesök på dagis innan ALLA barnen börjar på måndag!!!

Ha dé!

//Tite


Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Hahaha! Själkvklart var den där, att ni inte fattade det från början! ;)

2010-08-12 @ 12:04:15
Postat av: kryck

Barn är klart bäst på att gömma saker!

2010-08-13 @ 16:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0