Ibland känner jag mig som en ensamstående tre-barnsmor...

... är det normalt när man är gift eller???
Ikväll när barnen skulle läggas gick Magnus upp med Casper och Ciara, Casper däckar så fort han lägger ner huvet på kudden (det gör han jämt). Ciara däremot springer ur sängen HELA tiden, vad måste man göra då... jo kanske lägga sig i sängen bredvid henne ett tag så hon varvar ner och kanske tom hinner somna. Det har Magnus aldrig tid med (eller tid och tid, vet inte vad jag ska kalla det) han sitter hos dom en stund och sen går han ner, och så härjar hon fritt där uppe.

Under tiden han var inne hos henne ikväll, så la jag Cilia som somnade typ kl 19! Åh gud vad skönt tänkte jag, tänk att få ha hela kvällen lugn, tände en massa ljus och satte mig i soffan... Magnus hade oxå kommit ner då... då hör jag Ciara börjar gå runt uppe, det blir tyst en stund, sen börjar hon härja som bara den, skratta och ha sig. Jag springer upp för att titta vad hon gör... gissa... hon har SUPER ROLIGT, vår säng har förvandlats till en stor studsmatta, och Cilias säng har hon dragit ända mot den och väckt henne så klart för att få lite publik... Tror ni Cilia somnade om eller........!!!!!!!!!!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ropade till Magnus att han fick faktiskt komma upp och välja om han ville ta Cilia eller Ciara, han valde Ciara, igen...

Tror jag kom ner strax före 22... det var den lugna kvällen det... när jag kom ner plockade jag ur diskmaskinen, plockade i all smutsig disk som stod på diskbänken, sen slängde jag i en tvätt i maskinen så att det bara är att slå på den i morgon bitti... vad Magnus gjorde... satt vid datorn... "Inga fler kommentarer" på denna kväll... den ska glömmas FORT!
Hoppas bara att kvällen i morgon inte blir lika dan, för då blir jag GALEN!

Kommentarer
Postat av: Solan

Ungar e väl för gudomliga.....iallafall när dom sover :)

2009-10-22 @ 17:31:00
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se
Postat av: Lillstrumpa

Hehe, ja det låter som en riktig myskväll det! ;)

2009-10-23 @ 02:54:02
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Systeryster=)

Ååå ja dom är riktigt duktiga dom här karlarna ibland!!! Texas har precis nattat Pär ;)

2009-10-24 @ 20:22:51
URL: http://indralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0