Skidor

Idag har jag, Casper och mormor åkt längdskidor! Jag ljuger inte om jag säger att det var minst 15 år sen jag åkte!!! Gissa om jag kommer ha träningsvärk i morgon... Och då åkte vi inte ens långt... kallt var det oxå...
Jaja... Casper var i alla fall JÄTTE duktig! Mycket duktigare än mig!
Det var absolut inte sista gången vi åkte... nu hoppas vi bara på lite värmande vår-sol-strålar...

I morgon är det dax för komet igen, ska bli så roligt!!!

Nu ska jag (kors i taket) gå och lägga mig!
MÅSTE lägga mig i tid... är som en zombie på morgornarna! Minst sagt!
Huset set ut som ett bombnedslag oxå... skoj... och så vet jag att jag är själv hela veckan...
Skulle så gärna vilja ha ett fint, välstädat hem, utan saker överallt, men jag har insett att det nog måste vänta i några år... För i samma sekund som jag plockar undan 10 saker river ungarna ut 50 så...
Skulle aldrig våga visa bilder på hur det ser ut här hemma! Ni skulle aldrig tro mig!

Ha en fortsatt bra kväll!
Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jodå, det är inte allt svårt att förstå.. :-) Tror nog att det ser ut så hos många, mig inkluderat! Men jag kan inte skylla på barnen :-) utan har varit så hela mitt liv!

2011-02-22 @ 22:52:51
Postat av: solan

Haha..visa bilder :)

2011-02-23 @ 13:08:24
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0