Djuren

Ja, jag måste bara visa er våra... hm... ja, lite knepiga djur. Undra om dom vet vad dom är...

Jag sov middag med Ciara igår, när jag tittade upp hade Mario och Chili krupit upp i soffan och låg där och hade så mysigt så ;-)


Cattis har hittat ett ny favoritplats... uppe på Filippas bur... Filippa verkar inte tycka illa om det heller, hon tycker nog bara att det är roligt med sällskap :-)


Nu ska jag gå och lägga mig, blir en tidig kväll... inte så mycket sömn i natt.
5 pers i sängen är ingen höjdare vill jag lova!

Tror snart (på riktigt) att vi får madrassera hela sovrumsgolvet!!!

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karro

Roliga djur;-)

Gör som oss... Vi har en madrass på golvet som Jonas lägger sig på när de blir för trångt i sängen, funkar kanon!!

Kram K

2011-02-08 @ 23:41:07
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0