3 - 2 = 1 (ller nästan 0 (noll) faktiskt)

Åkte ner till farmor med tre barn och kom hem med ett ;-)

Storhandlade på dagen idag... suck, dessa pengar. Man hinner knappt få in dom på kontot fören dom e slut!
Nu är i alla fall skåpen påfyllda, det ekade i dom innan kan jag lova...

Åkte om hos farmor som var ledig idag, där blev vi bjudna på mat :-)
När vi sen skulle åka hem bestämde Casper och Ciara att dom skulle sova där, så det blev bara Cilia som följde med hem :-)

Nu har vi haft en RIKTIG myskväll!
Ätit ostkrokar, spillt vatten, ätit Salt & Blandat, hällt vatten på Mario, ätit lite annat smågodis, spillt mer vatten... Kanske är idé att lägga in våtrumsmatta i alla rum ;-)
Hon va så lugn och nöjd så hon fick va uppe, det är STOR skillnad på att ha en eller tre kan jag lova, nästan som att inte ha nån alls ;-)!
En riktigt härlig kväll har det varit!
Gick på toa och när jag kom ut hade hon tvärslocknat på soffan, skruttan...

Nu sussar hon sött och jag ska snart göra det samma!

Ha en fortsatt riktigt bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0