Så sant så

Ja, vill bara börja med att säga att mitt förra inlägg NATURLIGTVIS är sant. Jag hittar INTE på!!! Men jag kan förstå att man inte i sin vildaste fantasi kan föreställa sig att det är så det går till, IDAG, I SVERIGE!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idag var jag väldigt glad över att jag gjorde älgsteken klar igår! Så skönt att bara behöva slänga på lite potatis typ (sås, gelé och grönsaker oxå naturligtvis)! Fantastiskt gott var det!!!

Vad har vi mer gjort idag... röstat så klart! Jag har inte sett ett enda program inför valet, och nu sitter jag här med valvakan på på tv´n. Kom just på att det faktiskt är ganska spännande att se hur det här går... ;-) Bättre sent än aldrig va!
Tror minsann att jag ska lägga datorn åt sidan och "plugga" lite PartyLite fakta! För min egen skull naturligtvis, ju mer påläst jag är ju bättre kommer jag att greja det här helt enkelt!

Pratade med systeryster idag, dom om hem från sin solsemester igår och hon ville ha en visning hemma hos sig!!! JÄTTE SKOJ!!!

Sen har Emma och Victor varit här nu ikväll. Vi skulle se film när jag lagt barnen men Emma höll på att somna i soffan och Victor skulle åka till Karlstad så vi hoppade det. Får ta det en annan gång.

Ha dé!

//Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0