Mysdag

Ja, idag har vi haft en riktig mysdag.

Vaknade ganska sent och åt inte frukost fören vid tio, sen satte vi oss och slöade i soffan hela gänget. Ciara har varit hostig i helgen, så vi tänkte försöka se till att hon inte öste på allt för mycket.

Efter en stund fick jag nog av att sitta stilla och frågade "Ska vi göra picknick och åka till Myckelberget?" JAAA fick jag till svar, så det var bara att packa och åka :-D .
Vi gjorde en brasa och kokade lite kaffe, tänk att kaffe kan va så mycket godare när det är kokat över öppen eld!
Jag gick en sväng i skogen, skulle kolla om det fanns nån svamp... hm... inte där jag gick i alla fall... Får åka dit igen nån dag och kolla andra sidan vägen.
Efter en stund såg jag två vilsna personer som stod och kikade mot stugan... det var mormor och morfar som kom på besök! Jätte mysigt! Dom hade aldrig varit dit förut, så nu fick dom se hur vi hade det där oxå hehe.

Är lite kluven hur jag ska göra med Ciara i morgon... hon har som sagt varit hostig i helgen, och lite snuvig, men ingen feber... Vet inte om hon ska få åka på dagis i morgon eller om jag måste vara hemma med henne... Får se hur natten blir... Hon har inte hostat idag, och om natten blir lugn så blir det nog dagis. Skulle det vara så att hon absolut inte orkar så ringer dom ju så får jag åka och hämta henne.

Har ni sett vad som börjar på tisdag!!! IDOL!!!! Åååååå jag längtar!!! Är en riktig IDOL freak, bara älskar det!!!

Nu ska jag sitta här en stund till, sen blir det sängen... I morgonbitti ska det bli spännande att se om jag lyckas med bedriften att göra klar mig själv, tre vilddjur, skjutsa på dagis och komma i tid till jobbet... Det kan bli mycket spännande ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0