För visst ljuger inte barn...

Man säger ju att barn och fyllhundar är de enda som alltid talar sanning... Fick en kommenar av Ciara ikväll när hon skulle sätta sig i mitt knä... "Men mamma, du HAR ju ingen stor mage! Du har ju bara en liten mage!" ;-) Suger i mig av kommentaren... Härliga ungar!

Lika härliga var dom inte när dom för "hundraelftegången" i sommar tömde hela sandlådan i lekstugan. Den här gången fick dom städa HELT själva och fick ingen mat fören dom var klara... Dom städade så fint så, bar ut alla möbler, sopade och ställde tillbaka möblerna. Hur ska dom annars lära sig att det inte ÄR roligt att ta reda på skiten!?

Idag lunchade jag med mamma och Emma på Sabaidi. Jätte mysigt var det! Vi skrattade så tårarna rann :-D. När vi lunchat klart gick vi en sväng, hade ett presentkort på en klädaffär och kikade på en jacka där igår... idag köpte jag den... den hade kostat 699:- men var på rea för halva priset och med mitt presentkort betalade jag 78:-! PERFEKT! Sånt gillar jag ;-)
Nu har jag fyllt mitt jackförråd för en lång tid framåt ;-) Köpte ju en regnjacka på en annan klädaffär här i byn tidigare ;-)

Har fixat present till morfar idag... han fyller år i morgon!!! Och då kommer Systeryster med familj oxå! Ska bli såå himla roligt!!!

Tack för idag, slut för idag!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Du ser! Klart dom talar sanning! :) Smala ben har du också!

2010-09-30 @ 23:50:58
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Ulrika Limberg

Härliga barn och sanning talar de oftast =)



Kram Ulrika

2010-10-01 @ 07:35:45
URL: http://limbergivitavillan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0