:-O Dom passade!!!!

Idag rotade jag fram ett par gamla jeans som jag använde sist, innan jag blev gravid med Casper, alltså över 5 år sen.... Jar har inte vågat prova dom innan... med risk för att dom inte ALLT skulle passa... men idag tog jag mod till mig... och.... TA-DA! Dom passade perfekt!!! Dom är TVÅ storlekar mindre än de byxor jag använde i somras... Det känns så himla bra! Nu blir jag extra peppad att fixa yogan oxå... så KANSKE mitt andra mål infinner sig till sommaren... att våga bada i bikini ;-)

Idag har jag knappt sett Casper... Fick sovmorgon i morse... SÅÅÅÅ skönt! Kom inte ner förren halv tolv typ... och då var Casper ute och åkte skidor med mormor. När dom kom hem, var han ute bra länge med Emma och....

Klättrade i träd så klart :-)
Sen följde han med Emma in till mormor och morfar och var där hela dagen, ända till fem, då ringde jag och frågade om han ville komma hem och bada med Ciara och Cilia... Det ville han så klart, så då blev det badning.
Tror att Ciara har saknat honom idag för fram på eftermiddagen hittade hon ett kort på honom som hon gick runt och pratade med och lekte med hahaha... go-unge ;-)

Nu har Cilia somnat, men för en liten stund sen såg det ut så här:

Står jätte stolt i sin säng hehehe...

Nej, nu ska jag gå ner en sväng... det ver nåt jag tänkte göra men jag kommer inte på vad det var... jaja... finns en hel del annat att göra oxå så ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha så jävla sööööööt

De var så att hon knappt åt ..Hemma här hos dagmamman åt hon massor här hemma kanske bara ½ portion.. Annars äter hon två portioner.. Och hon går ju sj och tar godis och kaker i köket..Så de fick bli slut på allt sånt,bara godis lördagar då efter middagen.. Så nu äter hon 3 ggr rejält/dag..Jippie!!! :)

2010-01-24 @ 20:46:38
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0