Hälsoinspiratör

Ja, jag har numera tagit över Jojjes roll som hälsoinspiratör på Tekniska förvaltningen tillsammans med Britt-Marie Karelius och Anders Bergman.
Jag fick steg-räknarna idag, så nu har jag delat ut dem och fixat inloggningar till alla :-D På måndag kör vi igång!

När jag kom hem från jobbet idag kramade och vinkade vi hejdå till Lillstrumpa, Emma-Pemma, som flyttar till Stockholm... HUR SKA VI KLARA OSS I SOMMAR utan Emma!?!?!?
Men jag har redan lite småplaner ;-) ...

Åå Casper hade fått post idag :-D!!!! Gissa av vem och om han blev glad... ;-) Vi glömde som vanligt ringa och tacka...  får göra det i morgon istället!

Har inte orkat gjort nåt i kväll! Förutom tvättat och tumlat då, men det gör jag varje dag så det gills inte... Vi orkade inte ens laga mat... det blev pizza! Var nog år och dar sen känns det som!

Om inte det snöar i morgon så blir det cykel till jobbet!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Bra! :)

2010-04-22 @ 12:36:09
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0