Stora ekorrar

Har spenderat förmiddagen i soffan och tvingat barnen se på vasaloppet ;-) Inte så populärt kan jag meddela. Cilia har nog feber-yrat i natt... " Ush... spindlar! Jag gillar inte spindlar! Inte lejon heller... Bara ekorrar! Stora ekorrar!" Idag verkar hon lite piggare, har inte tagit febern på henne än. Nej jag är inte en sån som tempar hela tiden, förstår inte riktigt vitsen med det... Det blir ju liksom ingen skillnad. Däremot har jag just plockat undan julkrubban... Tyckte det började bli dags ;-) Men har ju fram till påsk på sig, eller hur ;-) Önskar er en riktigt bra dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha! Och jag har tagit ner julgardinerna... =)))

2012-03-04 @ 13:20:43
Postat av: Kicki

Hej där!



Fin blogg! TACK för fin kommentar om min blogg! Jag blev superglad :) Och nu ser jag vem du är oxå :)



Kul med en till blogg att läsa!



Kram!

Kicki

2012-03-04 @ 22:38:53
URL: http://frunberattar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0