Så underbart!!!

Vilka dagar!!! SOOOOL, Takdropp, fågelkvitter, skratt och rop från glada barn är vad som hörts!
Är det inte helt underbart!!! Fantastiskt!

På svärmors altan, i en riktigt värmande sol, har jag passat på att sitta!

Några till som myst i solen är...

Ciara och Freja!
Vilka fröknar!
Dom har lekt och lekt och lekt, helt otroligt bra faktiskt! Det märks att dom börjar bli lite större ;-)

Riktigt mysigt hade det det under filten i vårsolen :-D!
Behöver jag säga att det var riktigt roligt att sitta på trappen och lyssna på deras diskussioner ;-)

Idag vinkade vi hej då till dom. "Men ska ni åka redan" sa Ciara... efter tre dagars lekande från morgon till kväll ;-)

Casper har spenderat dagen med Magnus hos Daniel Bodin och fotat :-D Behöver jag säga att han var överlycklig när han kom hem. "Han berättade vad som hade hänt mamma". Ja, det är faktiskt riktigt bra att Casper får se att även den bästa kan göra sig illa...

Cilia däremot har spenderat dagen på soffan hos farmor, inte alls sig själv, hon ville inte ens ha glass...! När vi kom hem fick vi reda på varför... 39,1 i ena örat och 39,7 i andra... lilla skruttgumman...

Nu sover alla tre. Casper kämpade och orkade faktiskt vara vaken hela Mellot! Imponerande för att vara honom kan jag lova ;-)

Nähä... lika bra att bädda ner sig, får se vad det här blir för natt...

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0