Så stolt!!!

Från att ha gråtit sig till sömns igår kväll, till att studsa ut från tandläkaren med ett leende på läpparna, och en tand mindre, är steget kortare än man tror.

Jag tog inga kort då jag var ordinerad av Casper att hålla hans hand, och självklart gjorde jag det! (Det skulle ha varit Magnus det, han hade nog svimmat ;-) )

Casper fick bedövningssalva och sen två bedövningssprutor. Han var så himla duktig så det är inte sant! Jag frågade, efteråt, om det gjorde ont när han fick sprutorna, "nej, bara pyttelite när jag fick den andra" ;-)

När bedövningen verkat förklarade dom vad dom skulle göra, hur det kunde kännas och låta.
"Men mamma! Det kändes ju ingenting!!!"
Åååå gubben vad du e duktig! Det finns ju inte!

Men det har vi ju dom underbara "E" och "B-M" att tacka för, som gjorde ett fantastiskt jobb!
Han kommer aldrig någonsin att va orolig för att gå till tandläkaren igen!

Som utlovat besökte vi en leksaksaffär efteråt... Ni kan ju gissa vad han ville köpa.... Ja men visst... En cross! (Som Ciara hade sönder efter en halvtimme... Det är ju så otroligt bra kvalitet på dom där leksakerna... hm...)

När sen mormor kom in med ett par röda jeans var ju lyckan total :-D
"Dumsnål" som jag var köpte vi ju bara ett par gröna i helgen, vilket jag naturligtvis ångrade... Tur man har grannar som åker på shoppingturer ;-)

Nej... nu SKA jag gå och lägga mig.
Får inte till det med den här nedrans sommartiden... Sitter uppe alldeles för länge, men vad ska man då om man inte är trött!!!!

Gnatt (eller nåt) på er!

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Så himla duktig han är!

2012-04-01 @ 12:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0