Norrsken

Alltså jag tror jag bär ut en madrass och lägger mig på altanen inatt och tittar på norrskenet! SÅ himla häftigt!!! Skulle kunna stå där ute och titta hur länge som helst! Hur coolt är det inte! Helt otroligt! Planeterna, Venus och Jupiter, som man oxå kan se just nu, såg jag bara lite mellan trädkronorna! Men jag tycker det är så häftigt!

Annars då, Texas och Emma har åkt hem till sig igen. Tomt blev det. Men jag och Casper avslutade helgen med egentid, eller ja, så egen den kan bli på kalas ;-) På badet var kalaset. Jätte roligt! Efter två och en halv timme var han nöjd, sa att han fick komma upp för vi skulle åka hem. Utan protest klev han upp och gick och duschade. Stora killen, så ja, han var nog nöjd ;-) Har lovat att vi ska åka dit med tjejerna, snart...

Lite bilder från helgens mellomys, pyssel och badkalas

Nästan hela ligan, jag och mormor som inte syns ;-)


Här har ni "Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump". Stående på ett bord, i en strumpa, en "arm-fejk-tatuering-nåt" som Casper fått... man kan inte annat än le ;-) Lite så där lagom små-sur e hon oxå ;-)


Vi han med lite pyssel oxå. Med lera, rullade en boll och det blev "jorden" bara då där :-)


På badet var det minst sagt fullt ös. Men tänk va... Vatten... att det kan va så roligt!
Ja, det får nog bli ett besök där snart igen :-)

Nej, nu ska jag bädda ner mig.
Hoppas ni haft en bra helg.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0