Lägger tjejerna och ögonen går i kors på m...

imag0651-1 (MMS)

Lägger tjejerna och ögonen går i kors på mig! Dom sover redan. Fartfylld dag. Ciara har haft Skidtävling och har stolt gått runt med sin guldmedalj hela dagen ;-) Tidig hämtning, efter tävlingen, av dom andra två. Ville få ut så mycket lektid som möjligt med Texas och Hampus ;-) I morgon får dom leka hela dagen när jag jobbar :-) Det gäller att passa på ;-) Vi tog en skotertur när vi kom hem, 8 personer på två skotrar ;-) inte så farligt som det låter, Casper och Texas på var sin bob, Lisa och Hampus på en skoter och på den andra jag, Emma och Ciara och Cilia som turades om att sitta i "lådan" ;-) Jätte skoj!!! Mindre roligt är ju att Lisas hund höglöper... Skoj... Mario är helt tokig!!! Nej, nu bäddar jag ner mig bredvid mina tjejer, sängen var sjukt skön! Casper sover så klart hos Texas :-) Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0