Kall korv

Började röjja... Ja, lite... Ytterst lite, i barnens rum. Men det känns som att det blir fortsättning i morgon :-) Bästa Helene och barnen kom och lekte, lika skoj som alltid :-D På tal om inget så älskar mina barn kall korv med bröd. Ja om dom får välja då ska den va kall. I början tyckte jag att det är klart att den ska värmas, varm korv med bröd ska det va, och det men varför egentligen? Det blev alltid gråt och tandagnissel. Nu får dom korven hur f*n dom vill, bara dom äter ;-) "hemma hos oss får vi varm korv" konstaterade Oskar :-) Nu sitter jag och skrattar för mig själv åt en film... Så pinsamma är dom... Ska fnissa vidare. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Åsa

Här är det också alltid kall korv. Oftast inte ens med bröd. Men med en skål med ketchup att doppa i.

Precis som du skriver - bara dom äter så! :)

2012-03-18 @ 08:38:00
URL: http://tigrinnan.blogspot.com/
Postat av: Helene

Ja dessa kommentarer! :D Hahaha!

2012-03-18 @ 09:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0