Fin överraskning en måndag va! Tamponsforf...

imag0614-1 (MMS)

Fin överraskning en måndag va! Tamponsforfree made my day! En sån där urdryg dag med mest bara en massa tjafs *suck*... Jaja, sånna dagar måste man oxå ha, men det är inge skoj. Casper är riktigt på "g" just nu, en riktig "alla-är-dumma-jag-är-bäst-jag-kastar-allt-jag-får-tag-på-så-långt-jag-kan-period"!!! Driva mamma till vansinne, det är dom bra på... Bäddar ner mig. Vansbro i morgon, tur man har underbara vänner som hjälper till när det kör ihop sig... Tack för att ni finns! Kram kram


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hur kommer det sej att då får så mycket saker? Jag får bara en kartong med tamponger...

2012-03-07 @ 06:27:57
Postat av: Titti

Åsa! Jag är med i deras nätverk "She social", för att jag bloggar om produkterna. Men jag vet inte hur jag kom med. Fick ett brev hem att jag var utvald till deras vip-utskick :-)

2012-03-07 @ 23:10:00
Postat av: Åsa

Aha. Då förstår jag. Jag får väl nöja mej med tampongerna då :)

2012-03-08 @ 06:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0