Sitter i gungstolen framför brasan med en ...

imag0467 (MMS)

Sitter i gungstolen framför brasan med en kaffekopp. Svinkallt både ute och inne! I morgon blir det ett stort besök i morfars vedbod! Det var en jätte rolig fest i alla fall :-) Alla var nog mer eller mindre sega idag med tanke på att det var öppen bar och fri sprit ;-). Vi tittade på Mellot idag. Casper tvingade mig att rösta på Sean Banan åt honom och Cilia konstaterade att "hon har ju glitter på snippan!" Ja, det kan väl lugnt säga om Maries kroppsstrumpa ;-) Nej, nu ska jag bädda ner mig. Gnatt!


Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Hahaha!

2012-02-05 @ 03:57:24
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: ♥ Camilla ♥

Om vissa blev rädda för Torsten Flinck så blev jag rädd för Maries kroppstrumpa, var rädd att den skulle spricka.... den var inte granner.



Kram på dig från ett snöigt Halland

2012-02-05 @ 15:19:32
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0