Redan vår?

Satt så skönt i soffan när barnen somnat och plocket var gjort. MEN... Jag klädde på mig och gick in till gymmet/ bilverkstan/ affären... Ja... Mormor och morfar ;-) och körde ett litet pass på CT'n. Shit vad jobbigt det var! Mina ben var som spagetti och ändå körde jag inte länge alls! Men den bästa träningen är ju den som blir av så ;-) Tänkte att Mario skulle få vila sina tassar (han har sprungit för mycket i den vassa snön och fått sår på tassarna :-( ) och utan honom var det inget skoj att gå så... Tur man har bra grannar ;-) Annars då? Superväder och så sitter man inne hela dagarna...suger rätt bra... Men i eftermiddag tog en mallig Casper mig på en skotertur ;-) jätte duktig och jätte stolt :-) ! Vi hann med besök och fika av Helene och Joline oxå :-D Alltid lika roligt! Nej, nu tackar jag för idag! Hoppas på att mötas av fågelkvitter och plussgrader (=ingen is på rutorna) även i morgon bitti, det är ju bara så härligt!!! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0