Nej tuväj...

Ganska just hemkommen från Orsa och PL-enhetsmöte :-) Alltid lika trevligt att träffa sina "kollegor", Vann gjorde jag oxå :-D en hel påse med produkter :-D !!! Min tur idag ;-) Skrattanfall fick vi i bilen så jag var tvungen att stanna, tårarna sprutade så jag såg inte vägen! Men roligt var det... Hinner inte riktigt med nu känner jag... I morgon åker mormor, jag och Casper till Borlänge. Systerysters sambo ska ha 30 års kalas. Ska bli riktigt roligt :-) Lillstrumpa kommer oxå :-D ! Angående rubriken så frågade Casper Cilia här om dagen om inte hon kunde hjälpa till att städa rummet... Hon tittar på honom, lägger huvet på sned och säger bara "Nej... Tuväj" (nej tyvärr) ;-) henne kan man inte köra med inte ;-) Nej nu säger jag tack för idag! Gnatt

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Hahaa! Men vilken en!

2012-02-03 @ 11:35:28
Postat av: solan

Haha...hon e för go...smart tjej!

2012-02-03 @ 23:14:41
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0