Lyxar vidare

Lägger Casper och attans vad skön sängen var ikväll! Blir en dusch och sen bäddar jag ner mig bredvid honom tror jag bestämt. Har varit på en helt otroligt bra föreläsning idag "Hot och våld i arbetslivet"! Verkligen jätte bra! Men det kändes i huvet efteråt att man inte är van att sitta och lyssna en hel dag, är ju mer van att vara den som pratar hela dagarna ;-) Jag och Casper har lyxat vidare ikväll, tillbringade kvällen hos bästa Helene och barnen :-) MYS! Tjejerna är fortfarande kvar hos farmor och frisknar till :-) Tror hon kommer behöva en låång semester efter den här veckan ;-) Nej, hur sa jag nu... Dusch sen sängen. Måste passa på att sova när jag får ;-) Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0