Godaste bullarna som finns... Min mammas s...

imag0497 (MMS)

Godaste bullarna som finns... Min mammas så klart ;-) När dessutom Casper bakat SJÄLV! Ja då är dom ju ÄNNU godare ;-) så här fina bullar skulle jag aldrig få till, det är då ett som e säkert :-) Annars är vi lite småkrassliga, eller tjejerna som har lite lortfeber och ont i halsen, så dom får va hos farmor i morgon :-). Mamma kom in och var barnvakt, när barnen somnat, så jag kunde ta en promenix med Helene ikväll :-) Så himla skönt! Kram och Gnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Bagarn! Han ska bli mycket när han blir stor! :) Och imorgon fyller han stor kille!

2012-02-13 @ 10:09:38
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0