Dagarna på dagarna

Gårdagen sa bara "poff" så var den över! Helt sjukt vad fort det går!!! Vi var ute hela förmiddagen sen kom Helene och Joline och lekte på eftermiddagen :-D Alltid lika skoj!!!

Dagarna bara går... allt för fort!
Vad är det vi väntar på egentligen... nästa dag... det där vi ska göra om en vecka eller två... men dom här dagarna då... det är ju dom här dagarna som är livet. Det är verkligen som i reklamen! Eller hur!

Lite bilder på våra helt vanliga dagar ;-)
Spöket Cilia ;-)



Nån mer än jag som e usel på att popa micropop!?!? Jag bränner alltid...


Lite ljusfix ;-)


REA... I Löööv REA!


Jag ÄLSKAR min nya röda fina väska!!! (Väskoman som jag e...) Vågade nästan inte ta hem den först... Tänkte ha den på jobbet ett tag, sen ta hem den, och om Magnus frågade kunde jag säga "Neeeej, den har jag haft länge" utan att ljuga ;-) Men nej, jag kunde inte hålla mig och han har inte sagt nåt så ;-)

Det var allt för idag.
I morgon är det förresten klippt ;-) Dags att göra ett besök hos min toppenfrissa :-D
Får se vad vi hittar på denna gång!

Ha en fortsatt bra dag!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Haha! Vilken liten skitunge! :) Och superfin väska! Och jag bränner också alltid mina popcorn, därför gör man spispopcorn istället, det är mycket godare! :)

2012-02-28 @ 09:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0