Blod, svett och tårar... Och en hel del sk...

imag0499 (MMS)

Blod, svett och tårar... Och en hel del skratt oxå. Det har våran kväll bestått av. Bara jag och Casper hemma :-) Mys!!! Vet inte vem som njöt mest! Han eller jag ;-) När vi kom hem slängde vi oss i soffan och spelade wii! När jag sen gick in i köket insåg jag att jag glömt packa upp det vi handlat... Glass bla... Jaja, det gick nog bra ;-) På bilden ser ni en djupt koncentrerad Casper som skriver inbjudningskort. Alla i klassen skall få. Mycket viktigt. Han skrev och skrev tillslut var han helt slut, gubben. Det är jobbigt att skriva. Sen lyckades han ramla ner från en pall och rev upp en stor skinnflik i handflatan... Typiskt! Vi som hade en så mysig kväll... Tur jag köpt bedövningssalva. "Mamma jag vill gå och lägga mig"... Han somnade som en stock... I morgon fyller världens goaste finaste kille 7 år! Kan ni tänka er!!! 7 år! Önskar er en bra kväll! Kram


Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Klart det är jobbigt att skriva till hela klassen! Skrivkramp! Typiskt att han skulle ramla då, men låter som en mysig kväll ändå :) Hoppas vi kan skypa sen när jag kommer hem så får jag sjunga lite! Puss och kram

2012-02-14 @ 12:48:16
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0