Föräldrafika! När jag hämtade barnen idag ...

imag1019 (MMS)

Föräldrafika! När jag hämtade barnen idag var det dags för Föräldrafika på solstrålen. Det blir Cilias sista för hon kommer snart att flytta till Regnbågen. Stora tjejen :-) Jätte mysigt var det och supergott fika, det tackar vi för :-) Nu sitter jag på bussen på väg till Stockholm. Dagens ros ger jag till dalatrafik som har trådlöst nätverk på sina bussar :-D Det Gillas av denna mobilsurfande mamman :-D Förresten så överväger jag att byta Blogg. Är trött på att Blogg.se inte fixar nån app till androider! Jag har gjort en ny blogg, men jag måste försöka få över alla mina inlägg bara ;-) Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0