Don´t mess with me!

Tänder ljus... MASSOR med ljus...!!!
Älskar mina ljus!!!

Har haft en riktigt bra dag med tjejerna.
Vi åkte till Myckelberget i förmiddags, bara jag och tjejerna :-D
Tog med oss korv och bröd som vi grillade, och så lite fika så klart ;-)

Grannarna var på plats, så tjejerna lekte och byggde sandslott :-)

En supermysig dag :-D!

Magnus och Casper skulle ut på egna äventyr, hälsa på farfar Stig, men Casper vägrade åka från farmor så Magnus fick åka själv ;-)

Måndag igen i morgon.
Inte så trevligt samtal att vänta, meeeen, jag är fel person att "lura" och det är definitivt fel period i månaden att jäklas med mig!

Tjejernas dagis är stängt så jag är VÄLDIGT glad över att farmor gått i pension :-D

Glömde ju... JAG fick ju oxå presenter förra helgen när vi kalasade för mamma :-D

Lillstrumpa och Systeryster vet vad storasyster gillar ;-)

Nu blir det sängen.

Foten är bättre, men inte bra.
Men så länge det går åt rätt håll är jag glad!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Vad då luras? Vem har nu ajdrat? Puss och kram

2011-09-05 @ 09:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0