Tur man inte vet allt

"Lilla" kusin "F" har fått "Purpura". Har aldrig hört talas om det förut!
Helt sjukt vilka konstiga sjukdommar det finns!
Ja, det är tur att man inte vet allt man kan drabbas av...
Hoppas det är en lindrig variant och snabbt övergående...

Själv fastnade jag framför datorn...
Har som regel att jag inte ska slå på datorn fören barnen somnat!
Tänk vad mycket tid den själ av en!
Och vad mycket tid jag får med barnen istället!

Har som vanligt spelat kort med Casper, vändtia :-D Han tycker det är jätte skoj!
Det här med "gemensam stund" som vi pratade så mycket om under "Komet" funkar verkligen hur bra som helst! Det gäller bara att ta sig tiden!
Men tar man sig tiden så är det mycket mer "förlåtande" när mamma måste göra alla dom där tråkiga "mamma-sakerna" som diska, tvätta, plocka. laga mat.... ja, ni vet...

Magnus skulle ha varit ledig den här veckan, men dom fick hoppa in och jobba, kväll, så vi får inte se honom fören på fredag :-(
Som sagt... det är då INGEN risk att vi tröttnar på varandra i alla fall ;-) Ses ju knappt känns det som!

Nu ska jag krypa ner hos mina tjejor :-)

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0