Torsdag?

Jag har haft torsdag hela dagen idag!
Tänk va!
Jag har fått en hel dag extra den här veckan ;-)
Undra vad jag ska göra av den!

Förmodligen ingenting extra...

Igår hade jag visning hos min kära mor :-D
Jätte skoj!
Alltid lika roligt att få ställa upp alla fina saker och höra vad folk tycker om dom :-D

När jag kom hem (jag hade ju så långt... bara över gräsmattan ;-) ) stupade jag i säng!

Så sjukt trött!
Hösten som gör sig påmind, men jag älskar hösten!!!

Idag var det föräldrafika på fritids, hade jag så klart missat det... ;-) Tur det finns "fröknar" som påminner ;-)
Hämtade tjejerna först, sen gick vi in till Casper, han hade dukat åt oss, var sin tallrik med äppelkaka och vaniljkräm :-D SÅÅÅ himla gott! Precis vad vi behövde tror jag minsann! En torsdag... förlåt, onsdag eftermiddag.

Nu sitter jag och gäspar och gäspar...
Ska nog hoppa in i duschen sen marsch i säng... Vore ju skönt att vakna "pigg" NÅN dag!

Ha dé!

//Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0