Skip-Bo

Ja, här spelas det Skip-Bo varje dag... vet dock inte om det är jag eller Casper som tycker det är roligast ;-)

Strax läggdags...
Måste försöka lägga mig tidigare... Men är man nattuggla så är man!
Bra dag... inga större utbrott eller liknande ;-)

Vi saknar Lillstrumpa (och Victor... dom "hör liksom ihop när man pratar om dom ;-) ) och Systeryster med familj dock... Pratas mycket om dom nu... vart dom är och vad dom gör :-) Men det är väl tur det är så ;-)

På lördag ska Caspers kompis "K" komma hit och leka. Berättade för Casper att första gången dom träffades var på BB, Casper var en dag gammal ;-) Dom har till och med gått på samma småbarnsdagis i Malung, men det kommer nog ingen av dom ihåg, och nu går dom i samma F-klass, Roligt tycker jag :-D

Har sagt till Casper att han ska städa... men jag ska inte säga så mycket... vet nog nån som behöver städa ÄNNU MER ;-)
Ringde i alla fall farmor och frågade om våra ute-dynor fick hyra "lilla huset" hos henne över vintern ;-) Det fick dom så gärna, så nu ligger dom där, istället för att ta upp halva vårt kök!
10 stora tjocka dynor!
Jag är så tacksam!

Nej... nu ska jag sluta svamla...

Gå och lägga mig ska jag... Insåg i morse att jag legat hela natten och spänt mig och bitit ihop käken så jag är helt öm! Hm... inte bra...

Gnatt goa vänner!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar er också! Men snart ses vi :) Puss och kram!

2011-10-03 @ 20:45:44
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0