Pratkvarn

Har lagt barnen... eller ja... Ciara vägrade som vanligt sova... "Men MAMMA! Jag vill inte sova jag vill PRATA!!!" Mmmm... jag tackar jag!

Nu sover dom i alla fall... till slut... får väl se hur länge...

Har haft en Skype-date med Lillstrumpa idag :-D Var alldeles för länge sen :-D Är så glad för hennes skull! Att det går bra för henne!

Själv har jag varit på inköpskurs. Faktiskt riktigt intressant, man får sig en tankeställare i alla fall :-)

Fick mycket välkommet besök av Helene och barnen idag :-D!
Alltid lika roligt :-D!!! Lek och bus :-D

Nej, idag SKA jag lägga mig tidigt!
Fattar inte att det ska va så svårt att komma i säng på kvällarna!!!
Men det är bara för att det är så skönt att få va ifred en stund! Inte höra "Mamma! Mamma! Mamma!"
Det ekar i mina öron!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0