Nytt hår

"Men mamma! Nytt hår!" säger Cilia och pekar på mig :-)

Jajjemen! Skulle till frissan i morgon, men hon ringde och hade fått ett återbud så jag fick komma idag :-D
Det blev mörkt, kort och lite rakat ;-) Gillar det! Och gillar ännu mer att jag vågar :-D Lyckliga jag som har världens bästa frissa ;-)

Har varit till min kollega i grannkommunen på PL visning idag! Jätte skoj!!! Inte sista gången hoppas jag ;-)
Fick sällskap av min andra hälft på jobbet :-D
Tack för en supertrevlig och mysig visning!

Fyndade även kläder till Ciara (och Cilia så småningom ;-) ) Tack "M" :-D

Nej, nu är klockan så där "alldeles-för-mycket" igen!!!

Förväntar mig en smått kaotisk dag i morgon med tanke på Jofa...

Gnatt på er!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0