Njuter

Av att barnen sover ;-)
Skämt åsido... njuter av dessa

GloLite ljusen! Visst är dom helt fantastiska!!!
Man kan liksom inte annat än älska dom!

Hade en helt underbar kväll igår!
Underbart sällskap, fantastisk mat, prat och skratt i massor :-D!!!
Toppen var det!
Vad mycket det gör att få åka iväg så där en kväll!

Vi kom hem strax efter ett.
Barnen hade jag utportionerade, Cilia hos mormor och Casper och Ciara hos farmor.
Hur underbara är inte dom som alltid ställer upp och hjälper till!
Är så lyckligt lottad som har dom så nära!!!

Fick en mycket välbehövlig sovmorgon i morse!
Gick inte upp fören strax innan elva!!!
Gudomligt skönt kan jag lova!!!
Ingen hemma, Magnus har jobbat hela helgen.

I eftermiddag tog jag med vilddjuren på Blingo visning. Måste säga att dom skötte sig mycket bra ;-)
Mycket fina kläder fanns det... plånboken ville dock inte lika mycket som jag ville ;-)
Blev var son tröja till oss tjejer ;-) Casper tyckte inte det fanns nåt för honom... Hm... han har väl aldrig brytt sig om vad han har på sig... Jaja, det är väl bara att gilla läget ;-)

Måste sitta uppe en liten stund till... Håller på att "elda till"  mina fiiiina ljus... kan ju göra det riktigt 1:a gången i alla fall ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0