"Men mammsi, jag vill prata"

Tänk bara om Ciaras "prata" och mitt "prata" kunde va samma sak! Då hade jag mer än gärna PRATAT! Och vart kom "mammsi" ifrån liksom?

Nu är det så att hennes "prat" mest består i att säga "Mamma!"... "Mamma!"... "Mamma!"
"Ja" svarar jag varje gång... det är helt tyst... "Mamma!" låter det igen...

Hm...
Inga fler kommentarer på det just nu...

Idag har jag varit på en helt UNDERBARA ansiktsbehandling!
Alltså SHIIIT! När man ligger där så tänker man bara "VARFÖR gör jag inte det här oftare!!!"
Har nog aldrig känt mig (och varit) så ren och fräsch i ansiktet! Porer tömda, mask gjord, peeling, massage, färgning av fransar och bryn och ja... helt underbart var det :-D!!!
Vilken underbar man jag har som unnade mig detta!!!
Jag behöver inte säga vad jag önskar mig nästa år va... ;-)

Hade även ett presentkort på en klädaffär som jag passade på att utnyttja under min "lyx-eftermiddag".
Hittade ett par jeans som satt som en smäck! Helt underbart sköna! Händer typ aldrig att jag hittar jeans som passar :-D

Kom för en stund sen hem från en JÄTTE rolig och bra visning!!!
Tusen Tack Lena för att jag fick komma :-D

Nu ska jag och "prat-majan" gå och lägga oss ;-)
Undra när man ska orka ta tag i förfallet som kallas hem då...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0