Lyxar till det

När jag var på ansiktsbehandling fick jag några prover, bland annat ett mineralpuder.

Alltså jag måste ju bara erkänna att det är det bästa jag provat, NÅGONSIN!!!
i.d. bare minerals!
SHIT vad bra det var!
Täcker perfekt! Jag använder mitt vanliga ansiktsvatten och sen på med mineralpudret, utan underlagskräm! För det blir mer som en kräm än ett puder på!

Idag på lunchen gick jag förbi och UNNADE mig ett "starter kit" :-D

Specialpris! Hela setet kostade lika mycket som EN borste och EN dosa ;-)
Så egentligen kan man  ju säga att jag TJÄNADE några kronor på att köpa hela kitet! Eller hur ;-)

Nu till något annat!
Idag kom dom ÄNTLIGEN!!!
Som vi har längtat!!!
Nu blir det lek och bus HELA helgen!

I morgon ska grabbarna har sin "grabbkväll".
Magnus tur att laga mat!
Jag och barnen flyr nog fältet och sover hos Malin och barnen i stugan ;-)

På tal om barn... har varit och packat upp "mina" barnkläder på loppisen ikväll!
Ni vet väl att det är barnloppis i gymnastiksalen på Folkhögskolan i morgon!
Alltså SHIIIT vad mycket kläder!!!
Blir glad om jag säljer EN enda sak, för i dom mängderna går det ju knappt att se vad som finns! Helt sjukt!
Vi får väl se hur det går...

Har pratat med min kollega som är med i "Lottorna", dom har ett barnhem som dom stödjer och jag har sagt till henne att hon får gärna ta kläder av mig dit!
Blir SÅ glad om dom kommer till användning :-D

Nej, nu ska jag inte göra nåt mer vettigt idag!

Casper har förresten varit till tandläkaren idag... alla 6-åringar var ditbjudna. Koll, fiskdamm och info! Riktigt skoj, förutom att han hade ett hål... fick en ny tid för lagning...

Önskar er en riktigt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Marie

Kan bara säga att i.d klart är värt pengarna, bytte för 3 år sen..det positiva är att burkarna är "dryga" =)

Kraamis

2011-09-26 @ 19:59:19
URL: http://livetochlitemer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0