Lyx

Har bokat min andra present idag ;-)
Ansiktsbehandling och frans+bryn fix :-D
Behöver jag säga att jag längtar till tisdag ;-)

Undra om min käre man tyckte att jag behövde en renovering ;-)
Eller så är han bara trött på att jag låser in mig på toan och försöker fix själv ;-)
Jag kan ju säga att ingen är gladare än jag i alla fall :-D
Vilken lyx!!!

Idag fick jag lite kvalitetstid med mamma oxå :-D
Det händer inte så ofta!
Hon bjöd mig på lunch och vi strosade och kikade runt lite :-)
Jätte mysigt!

Lyckades inte lägga mig så mycket senare igår heller...
Men det berodde väl mest på att jag fick springa upp till Ciara som gallskrek rätt som det var och höll på att väcka hela byn!
Vet inte vad det var...

Hoppas hon sover bättre i natt!

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0