Kors...

Är så trött så ögonen går i kors!

Men kan ju inte låta bli att skriva... bara lite... ;-)

Idag har vi grattat min underbara, snygga man :-D
Blev smörgåstårta och fika, och paket så klart ;-)
Victor, farmor och mormor kom förbi :-)

När jag la barnen ikväll sa Ciara...
"Mamma! Vet du vad jag funderar på?!
"Nej, vad tänker du på?"
"Jag funderar på nåt..."
"Ja, vad funderar du på då?"
"Jag funderar på Emma..."

Så nu vet du Emma ;-)
Du är saknad här hemma :-)

I morgon blir det, som jag skrev igår, först Grönlandsparken och sen Orsa.
Är bjuden till Kristina och hennes UNDERBARA hus! Vad var det... 12(!!!) rum och kök!!!
Ska bli jätte roligt :-D!!!

Nej, nu ska jag krypa ner bredvid min käre man... som vanligt så är väl sängen redan överfull antar jag ;-)

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Nejmen åh, Söte fia. Nu blir jag lite ledsen i ögat :) Hälsa att jag funderar på henne och er andra en massa också! Vi måste skypa snart :) Pussar och kramar

2011-09-10 @ 23:25:11
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0