Kläder, kläder och åter kläder

201109191322 (MMS)

Ja alltså SHIIIT vad mycket barnkläder man har!!! I kväll har jag (med hjälp av BÄSTA Helene) gått igenom ALLA... 4 flyttkartonger (i alla fall för-sorterade i storleksordning ;-) ) och prismärkt dem... NU är jag äntligen klar!!! Men det tog sin tid ;-) TUR säger jag att Helene och barnen kom så dom kunde roa varandra medan vi grejjade :-D Behöver jag säga att det gick snabbt på slutet... Nu ska jag krypa ner bredvid tjejerna :-) Jo då, dom ligger i vår säng... I morgon ska jag skämma bort mig, eller Magnus skämmer bort mig ;-) Halvdag på jobbet och ansiktsbehandling står på schemat... tur man har flex att ta ut ;-) Ha dé! //Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0