Helgmys

En lugn myshelg har vi.

Riktigt skönt!

Plockar och fixar och donar lite.

Idag kom farmor, mormor och morfar på lite fika, eftersom ingen var hemma i onsdags ;-)

Casper följde så klart farmor hem ;-) "Mamma, vad är det för dag idag...? Är jag ledig i morgon...? Är farmor ledig i morgon...?"
Det brukar ju oftast va så att det är jobb och skola och fritids (skrev faktiskt dagis först... har inte lärt mig än ;-) ) när han vill sova över.
Magnus berättade att nu hade farmor faktiskt slutat jobba, så hon e hemma (nästan) hela tiden! "JIIHOOOO!!!" Fick vi till svar ;-) Lycka liksom :-D

Nu har jag dragit filten över mig i soffan, känns som söndag idag... och jag blir lika glad varje gång jag kommer på att det bara är lördag ;-)

I morgon blir det nog en tur till Myckelberget :-)

Fick ju en blomma av farmor i onsdags, den gjorde sig perfekt på an bricka tillsammans med mina fina "Mercury-hållare"! Ännu finare blev det när barnen kom inspringandes med en massa fina höstlöv!




Önskar er en skön lördagkväll vart ni än befinner er :-)

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0