Härliga helg

Helt underbar helg med massor av lek och bus, som vanligt när familjen Vainio-Cassberg är på besök ;-).

Marknadsbesök med karusellåkning idag, fick som vanligt inte med mig Magnus, men det har jag slutat räkna med...

Barnen hade JÄTTE roligt och fick 3 åkbiljetter var... annars hade vi nog blivit kvar där resten av dagen ;-)
Ciara åkte "virvelvinden"! Hon är ju mer vild än tam! "hästarna", "kaffekopparna" och "flygplanen" gick oxå hem hos barnen :-)

Dom var så duktiga idag! Inget gnäll, gråt eller tjat :-D Ja, förutom det "gamla vanliga", som liksom hör till vardagen...

Igår hade jag ju lämnat in kläder till Barnloppisen, helt suveränt fixat Helene :-), blev av med en hel del faktiskt :-D Och tjänade nån krona på det dessutom ;-)

Igår hade ju Magnus och hans grabbgäng bowlingkväll och sen middag här hemma.
Jag och barnen gjorde som vi tänkt, tog vårt pick och pack och sov med Malin och barnen i stugan :-D
Jätte mysigt hade vi!
Film, först med barnen, och ostbågar sen film för mig och Malin :-) Det blev "No strings attached", riktigt rolig :-)

Nu ska jag bädda ner mig, Magnus la sig samtidigt som barnen ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0