Gemensam stund

Grunden till en bra relation med sina barn (som vi fick lära oss på komet ;-) ) är naturligtvis att man spenderar tid med sina barn.
Gemensam stund, helst med ett barn åt gången (vilket inte är så lätt när man har tre ;-) ), ger så otroligt mycket tillbaka så det vet ni inte!

Ikväll har jag och Casper spelat Skip-Bo :-D Med Ciara som publik...
Det är sååå roligt! Och tänk vad bra det är för Casper! Mycket "matte" ;-) Snart kan Ciara oxå vara med :-D
Det kan jag varmt rekommendera att införskaffa, om ni inte redan har ett!
Han vann för övrigt ;-)

Sen har varken jag eller Magnus haft på en dator på hela dagen, och SHIT vilka lugna och snälla barn vi haft!
Förutom Casper som fick ett av sina obligatoriska dagliga utbrott... efter att ha sparkat en sko i magen på Ciara, när vi satt vid köksbordet och skulle äta... Ja, jag vet, det låter konstigt, men han kan det mesta...

Nu sitter jag och väntar på Idolomröstningen... men jag förstår inte riktigt dom här vecko-kval-bla-bla-sakerna... jaja, underhållning är det i alla fall ;-)

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Åh, spel är det bästa som finns! Att läsa den där texten från inlägget innan var dock inte det smartaste innan man ska till skolan, eller ut bland folk över huvudtaget..

Jag fattar inte heller det här med kvalveckor, väldigt onödigt tycker jag. Jag missade dock omröstningen, somnade nio..

Puss och kram

2011-09-27 @ 07:55:10
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0