Dax att ladda batterierna

Har suttit i en timme och försökt få in bilderna från mobilen till datorn!
KRÅNGEL!
Men nu fick jag till det iaf ;-)
Uppdaterat OP system i telefonen men inte i datorn var det som spökade ;-)

Ville ju visa min och tjejernas fina tröjor från Blingo som kom med posten idag :-D


Jag kommer att bo i min randiga kan jag lova!!!
Den prickiga är Cilias och den lila Ciaras, dom har valt helt själva :-D

Hela huset luktar för tillfället "Vita snöbär".
Hämtade ett paket idag... vill ni se lite av vad som fanns i ;-)

En helt UNDERBAR teljuslampa... går inte att köpa, MEN om du är värdinna och får tre eller fler gäster som bokar egna visningar blir den din gratis :-D


Sen den här skönheten...  hör till samma serie... (och går att köpa ;-) ) ingen av dom gör sig egentligen rättvis på bild! Älskar dom!

I morgon åker vi till Storfjäten och laddar batterierna och myser!
Ska bli SÅÅ himla skönt!!! LÄNGTAR!!!

Ska försöka skicka mms hit, men ibland följer inte texten med... förstår inte riktigt det där.
Så om det ploppar upp inlägg utan text i helgen så vet ni varför ;-)

Känns som att jag glömde nåt... jaja...
Hoppas att ni får en riktigt trevlig helg, för det ska vi ha :-D!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

MEN GUD vad fin den översta teljuslampan är! Ser ut som den är från 70-talet. Skitsnygg! Ha så mysigt i Storfjäten nu, jag längtar dit jag med. Puss och kram

2011-09-16 @ 09:05:17
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Synd att jag inte bor nära och kan vara värdinna :-D Teljuslampan var underbar :-D Kram

2011-09-16 @ 16:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0