Vilken tur...

Ja, vilken himla tur jag har som har så underbara människor omkring mig!
Idag tackar jag min underbara kollega :-D !!! Du är guld värd!!!

Dagen har varit bra, men rörig...
Var på väg att lägga mig för en timme sen... hm... det var då det...
Kom som vanligt på en massa saker som jag ju bara var tvungen att göra först ;-)

Ciara drömmer mardrömmar... vaknar helt hysterisk, pratar i sömnen, gråter och skriker!
Stackars liten... inte kan man göra nåt heller!
Hon drömde till och med mardrömmar på dagis här om dagen när hon sov middag... gumman...
Hon är väl inne i en drömperiod, men man undrar ju vad hon drömmer... som är så hemskt... fy...

Inga fler hyss av sonen i huset idag.
Tack och lov...
I morgon är det föräldrasamtal på skolan.
Ska bli roligt att höra hur det går för honom :-)

Nähä...
Blir nog inte roligare än så här idag!

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0