"Spöke"

Ja, vi har inte bara "riktiga" spöken här hemma...
Vi har även "så kallade" spöken... barnen...

Just nu har Cilia uppvisning för oss i sängen...
Ni skulle se henne när hon får ha mamma och pappa ifred!
Så underbar!!!

Såg i Malungsbladet att det skulle va "Mini Disco" i morgon i Lillmokyrkan, barn 2-6 år.
Tror minsann att jag måste ta tjejerna med mig och åka dit!
Casper var ju på disco förra veckan, så det är ju tjejernas tur ;-)

Kan ni se alla små gofisar rocka loss på ett disco :-D
Så häftigt!

Tänkte att Casper och pappa kunde få ha en kill-kväll. Se nån bra film, Pirates eller Transformers eller nåt, äta lite chips och mysa :-)

Ja, så får det nog bli :-D

Nu ska jag skynda mig att släcka innan klockan springer iväg allt för mycket!

Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0