Sjukhus

Ja, vi har lite sjukhus här hemma...

Casper skulle vara hos farmor idag.
Lämnade Cilia på dagis och gick och lämnade Ciara, när jag var på väg tillbaka till bilen kom en av fröknarna ut på gården och ropade efter mig...
Cilia hade spytt!
Så det var bara att gå in och hämta henne igen.
Hon fick följa till farmor hon oxå.

Det är inte magsjuka i alla fall, bara slem och snor som kom upp och maten hon ätit idag har hon fått behålla.

Så egentligen är det väl farmor som haft sjukstuga ;-)
Hur gjorde vi innan farmor hade tagit pension!?
Är så tacksam att hon hjälper oss med barnen så att vi kan jobba!
Det gör väldigt mycket för plånboken kan jag lova, och slippa allt VAB krångel!

Casper sov när jag skulle hämta dom efter jobbet.
Fyra väckte farmor honom... skruttgubben... då är det inte så bra om han sover middag i tre timmar!
Han ringde och frågade mig om han fick vara kvar och sova där i natt.
Ja, han ska ju ändå dit i morgon bitti igen så det var väl lika bra.
Vila "på riktigt" får han oxå hos farmor, det får han inte här hemma kan jag lova...

Nej, nu ska jag bädda ner mig själv oxå... se om jag kan sova bort min förkylning...
Kurerar mig och bäddar ner mig...
Med min stickning ;-) Jo då, jag har börjat på ett nytt stickprojekt ;-)
Det här ska bli nåt "på riktigt"!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0