Resor...

Det verkar va resfeber i luften!

Folk reser hit och dit!

Förra veckan var Systeryster med familj och vänner till Rhodos!
Toppenväder hade dom haft!

En kollega är till Egypten, en annan har kommit hem från Rhodos...

Undrar när den "vackra dag" kommer då jag och min familj kan ta en sån tur... förmodligen aldrig.
Det är inget jag i alla fall går och tror...
Jag skulle gärna åka, men tror inte att Magnus är lika sugen ;-) Han är ingen sol-och-bad-människa ;-) Mera en snö-och-is-människa ;-)
Tror däremot att barnen skulle tycka det var superskoj!

Jaja... vad är väl en bal på slottet ;-)

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Du får ta barnen med och följa till våren ;-)

2011-10-07 @ 16:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0