Orkar inte slå på nån dator idag, då blir ...

Orkar inte slå på nån dator idag, då blir jag bara sittandes där ;-). Blir ett mobilinlägg idag i stället. Har varit en rolig dag. Casper har haft en kompis här, mycket lek och skratt :-). Har hunnit med att sortera upp barnkläder som blev kvar från loppisen. Sorterade ut dom minsta som var kvar till dockkläder, blev mycket populärt kan jag lova ;-). Vi fick fika i granngården oxå, eftersom världens bästa pappa och morfar fyller år :-). Nu ska jag bädda ner mig efter en alldeles för stor bit av ostpajen ;-), riktigt god var den! Till hade vi lök och salami och Magnus goda vitlöksdressing... I morgon kommer Oskar och leker :-) Ha de! //Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0