Nu är batterierna laddade igen :-D

Vilken underbar helg vi har haft!!!

Åkte till Stockholm i torsdags och kom hem idag.
Vi har haft det sååå himla bra!
Vågade inte skriva innan att vi skulle åka... man vet ju aldrig med objudna gäster...
Men med tanke på att vi haft altandörren öppen hela helgen så förstår jag att ingen vågat sig in ;-) Vem åker till Stockholm en helg med dörren öppen liksom ;-)
Och förresten så skulle dom bara ha snubblat och slagit sig på alla saker överallt så det var nog lika bra det ;-)

Säger oxå TUUUSEN TACK till underbara Vivi som tagit hand om Mario i helgen :-D och Helene som tittat till katterna! Vilken tur jag har som har er!!!!!

Insåg när jag skulle lägga in bilderna att jag inte hade ett enda på Moa och Casper... dom höll sig för sig själva ;-)
Dom här trollen fanns desto fler på ;-)





Tänk vad roligt man kan ha i en liten lekpark :-D

Förutom lekt så skickade vi karlarna på Öl och Whiskeymässa i fredags, då passade jag och Malin på att ha en PL visning :-D Jätte roligt var det!!! Ingen som kände till PL sen innan! Riktigt spännande :-D!

På lördagen fick karlarna sovmorgon och vi åkte på Lekis med barnen :-D

På kvällen åkte jag och Malin in till stan, åt god mat och gick på Bio, Bridesmaids, jag säger bara SE DEN!!! Nog för att vi har lite vriden humor, men det var bara SÅ bra!!!

Att kvällen sen blev som den blev, inte så ovanligt när det gäller mig och Malin... hrm..., var ju en annan sak...
Vi lyckades krascha ena extraljuset på bilen (... men det var sprucket innan...)
Alla tunnlar var avstängda så vi ("vi" fick köra... jag körde inte en meter, det skötte Malin så bra ;-) ) fick köra bort till Globen och vända... sen in tillbaka, hitta plats i ett SUPERTRÅNGT parkeringshus, men en bil med "noll" svängradie... omtag... backa... omtag... backa... :-D
När vi sen skulle sätta oss på bion lyckades jag hälla ut halva vår STORA poppcorn över hon som satt bredvid mig... pinsamt... JA!!!! Men behöver jag säga att vi hade en SUPERROLIG kväll!!!! Precis vad vi behövde :-D

Resan hem gick jätte bra!
Nu sitter vi här, har tänt en brasa i öppna spisen och en massa ljus... Mys!

I morgon är det allvar igen ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för en underbar helg med er. Kramiz

2011-10-10 @ 23:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0